Przejdź do głównej zawartości

SKIN79, Lovely Girl BB Cream




Że też zapomniałam o zrecenzowaniu wam mojego ulubionego kremu BB. Zdjęcia nie są moje, bo motylek i napis BB na moim kremie się starły - skutki noszenia w torbie. Na drugim zdjęciu możecie się zorientować jaki ma odcień. Mam nadzieję, że pomogą wam te swatche. :)
Główne składniki: 🌳
Wyciąg z morwy, chlorella, ekstrakt z nagietka.
Co to robi? 👇
Został zadedykiwany dziewczynom w wieku 17-22 lat. Dlatego, że ma szczególne właściwości, aby dbać o młodą cerę. Natomiast starsze niewiasty nie są wykluczone. ;) Dobrze kryje niedoskonałości i zaczerwienia, zapewnia delikatny makijaż. Kontroluje poziom produkcji sebum. Skóra z każdym kolejnym zastosowaniem jest jaśniejsza. Ten beblesh balm przeciwdziała stanom zapalnym, przyspiesza gojenie i ma właściwości bakteriobójcze. Zwiększa elastyczność i sprężystość skóry. Skóra jest nawilżona i posiada barierę przed szkodliwym działaniem z zewnątrz. Średnio radzi sobie z kryciem porów. Po aplikacji cera jest promienna i idealna. Jest przeznaczony raczej do bledziutkiej skóry. 
Jak stosować? 🔎
Po nawilżeniu (np. żelem) i zastosowaniu filtra przeciwsłonecznego (on go nie posiada). Jeśli błyszczycie się w sferze T, to trzeba nałożyć przed nim bazę matującą. Nałóż dozę na nos, czoło, policzki, brodę. Najpierw rozprowadź i rozejrzyj palcem, pędzelkiem lub beauty blenderem po nosie. Potem to samo zrób w innych częściach twarzy. Na końcu rozejrzyj na skraju twarzy żeby nie odcinał się od reszty ciała. 
Ocena: 🎓
10/10.
Można kupić na ebayu, amazonie i pod tymi linkiem próbkę:
https://asianstore.pl/kremy-bb/443-skin79-lovely-girl-bb-cream-probka.html

Jakiego podkładu używacie? Napiszcie w komentarzu. :)

Komentarze

  1. Zastanawiałam się kiedyś nad zakupem azjatyckiego kremu bb, ale wciąż to odkładam na pózniej. Teraz w razie czegoś będę wiedziała, od jakiego kremu zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Azjatyckiego kremy BB od tych zachodnich różnią się tym, że mają o wiele lepszy skład. Pielęgnuje on cerę oprócz tego, że zakrywa niedoskonałości. Zapraszam na renezję kolejnego podkładu za jakiś czas. :)

      Usuń
  2. Lubię kosmetyki tej firmy :) Tego kremu jeszcze nie mialam. Teraz używam sobie BB też ze Skin79, ale w małych tubkach. Najbardziej mi odpowiada pomarańczowy :) No i sięgam też po Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A propos małych tubek. Są bardzo dobre. Bo widzisz, ten BB ma 50 ml. Zaraz się przeterminuje i jeszcze się nie skończył. Już nigdy nie kupię takiej pojemności.
      Którego z Catrice używasz? :)

      Usuń
  3. Jak kolor się sprawdzi u kompletnych bladziochow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem BB nie ma odcieni i kupowałam go w ciemno. Jestem bladziochem i przyznam, że doskonale stapia się z cerą tak jak większość koreańskich BB. Aczkolwiek jest ciemniejszy od mojej cery i teraz wypróbuję odcień 21 z Misshy. Napiszę niedługo, który lepiej wygląda u porcelanki. :)

      Usuń
  4. W kremach BB szukam filtra, żeby już dodatkowo nie nakładać kolejnej warstwy, więc raczej nie dla mnie. Ten przedział wiekowy jest zabawny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli masz krem BB z filtrem to najlepiej dla pewności nałożyć pod niego krem z filtrem przeciwsłonecznym. Aczkolwiek cieszę się, że już mi się kończy i będę miała kompakt. Bez trudu zadbam o ochronę przeciwsłoneczną podczas robienia poprawek. Przedział wiekowy to oczywiste zagranie marketingowe. :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

KROK 2: OCZYSZCZANIE | ŻELE OCZYSZCZAJĄCE

Poprzedni post wywołał trochę emocji, ponieważ olejki oczyszczające są nadal bardziej popularne na Dalekim Wschodzie niż w Europie i trudno przełamać się czasem wobec nowości. A dziś opowiem wam o produktach, które większości z was są bliskie - żelach do mycia twarzy. Ta seria dotyczy azjatyckiego podejścia do pielęgnacji, więc oczywistym jest, że zawierać będzie koncepcję podwójnego oczyszczania. Jak tylko zmyjemy z siebie dokładnie olejek, przychodzi czas na produkt myjący na bazie wody. Takim kosmetykiem są żele myjące. Trzeba jednak uważać, aby dobrać sobie taki odpowiedni dla siebie. Pamiętam, że mój pierwszy żel z Ziai mnie uczulił, moja skóra była po nim czerwona i ściągnięta. Jeśli coś takiego u was wystąpi, zaprzestańcie używać takiego żelu! Podstawowym wymogiem wobec tego produktu jest delikatność dla skóry i nie wywoływanie reakcji alergicznych. Zanim go kupisz musisz się zastanowić jakie pH ma twoja skóra. To wskaźnik, który wynosi od 0 do 14. Jeżeli masz cerę normalną

KROK 2: OCZYSZCZANIE | OLEJKI MYJĄCE

Etap demakijażu jest za nami, więc czas opowiedzieć wam o oczyszczaniu olejami. Zdecydowanie sam płyn micelarny albo sam żel oczyszczający w pielęgnacji to za mało! Pewnie wiele z was nie jest przekonana czy chce go mieć, ale myślę że was przekonam. Olejek myjący to doskonałe dopełnienie całego oczyszczania. Kiedy rok temu zaczęła się moja przygoda z olejkiem myjącym byłam oszołomiona. Od razu po jego zastosowaniu moja skóra była bardzo przyjemna w dotyku. Poczułam, że dopiero wtedy zmyłam z siebie cały brud, który przyczepił się do mojej skóry. Niektóre z was mogą zapytać: "Czy to nie natłuści mojej już tłustej cery i nie zwiększy ilości wyprysków trądzikowych?". Nie, absolutnie tak nie jest. Olejek oczyszczający pomaga dostatecznie oczyścić skórę. A przecież często z niedokładnego usunięcia zanieczyszczeń bierze się problem cery tłustej, skłonnej do wyprysków. Mówi wam to osoba z cerą mieszaną. Jest jeszcze jedna zaleta jego posiadania. Możecie nim umyć swoje puszki, g

Yves Rocher, perfumy Naturelle Osmanthus

To mój prezent urodzinowy od  @sher_gruszka . Miłość od pierwszego psiknięcia. Woda toaletowa Naturelle Osmanthus jest najlepsza! :) Główne składniki: 🌊 Absolut z osmanthusa, absolut z jaśminu sambac, olejek eteryczny z cedru, olejek eteryczny z cytryny. Co to robi? 👇 Zapach tych perfum jest delikatny i dziewczęcy, ale jednocześnie wyraźny. Można wyczuć słodycz i świeżość. Woń jest zmysłowa i budzi same pozytywne skojarzenia. Nadaje odświeżenia przez nuty kwiatowe i cytrynowe. Jest to dosyć energetyczna i oryginalna kompozycja idealna na wiosnę/lato. Nie utrzymuje się rewelacyjnie długo, ale jest to raczej lekki zapach, nie ma się co dziwić. Przyjemnie używa się tej wody toaletowej ze względu na design fiolki, który jest elegancki i zarazem uroczy. :) Ocena: 🎓 9/10. Można je kupić w sklepach stacjonarnych Yves Rocher, na OLX, na ebayu i pod tymi linkiem: https://www.yves-rocher.pl/woda_toaletowa_naturelle_osmanthus Co myślicie o tych perfumach? Zapraszam do pisania ko